Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2007

Τα διόδια



Στον κόσμο που γεννήθηκα τα βρήκα όλα γραμμένα
πάνω σε βλέφαρα κλειστά σε χείλη σφραγισμένα
γυναίκα τρυγεί την ζωή με βυσσινιά πορφύρα
δεν έχει ο μόνος πέρασμα ήλιο δεν έχ' η μοίρα
Πόσες φωτιές στα πέλαγα πόσοι ξενιτεμένοι
ήταν για τα διόδια κι όχι για την Ελένη
στης λησμονιάς το μαγαζί μάτια κεριά σβησμένα
αμα δε λιώσουμε μαζί πως θες να γίνουμ' ένα;
Στον κόσμο που γεννήθηκα δε χάραξα πορεία
τσιγάρο μ' ανεμόχαρτο στρίβω στα πρακτορεία
να δω τον ήλιο ανάστροφα και τ' άστρα ζαλισμένα
να σταματήσω τη στιγμή με τα φτερά ανοιγμένα
Πόσες φωτιές στα πέλαγα πόσοι ξενιτεμένοι
ήταν για τα διόδια κι όχι για την Ελένη
στης λησμονιάς το μαγαζί μάτια κεριά σβησμένα
άμα δε λιώσουμε μαζί πως θες να γίνουμ' ένα;
πως θες να γίνουμ' ένα;

Άλκης Αλκαίος

7 σχόλια:

oneiroparmenh είπε...

Υπέροχο κομμάτι...
"αμα δε λιώσουμε μαζί πως θες να γίνουμ' ένα;"
Σ'αυτόν τον στίχο σκάλωσα,δεν ξέρω γιατι...

nakupenda είπε...

Εε, κι εγώ σαν την ονειροπαρμένη, μου θύμισε λίγο μακάβριο Μπωντλαίρ.. Ανατρίχιασα!... Ωραίο πάντως ;)

Αγγελίνα είπε...

..."δε θέλω πια να σκέφτομαι τα ίδια και τα ίδια σα να 'ταν όλα ψέμματα στάχτες κι αποκαϊδια"...

Μάλαμας... δεν έχω λόγια...

:)

pittermilk είπε...

αγγελινα καλως μας ήρθες,καλο αψεντολόγημα!


Ρε παιδιά σας ευχαριστώ πολύ που στέλνεται comments ακόμα,παρόλο που το blog είναι σχεδόν ανενεργό
Βλέπετε περνάω μια τόσο περίεργη κατάσταση στη ζωή μου.Τα πάντα γυρω μου κυριολεκτικά άλλαξαν.Σπίτι σχολή πόλη χώρα φίλοι blablabla
Και δεν έχω ακόμα καν απόλυτα τη πρόσβαση στο internet

Θα επιβιώσουμε όμως!!
και πάλι πολλά ευχαριστώ και πολλά συγγνωμη για την απουσία μου
keep blogging

pittermilk είπε...

τόσες φωτιές στα πέλαγα,τόσοι ξενιτεμένοι,ήταν για τα διόδια κι όχι για την Ελένη.
Για μένα εδώ συγκεντρώνεται όλη η ουσία.
Να τις θυμάστε τισ στιχάρες του Αλκαίου

το φτυαράτσι είπε...

Πολύ ωραίο κομμάτι!Με συνεπήρε!Την κουλημέρα μου!

Baby Lemonade είπε...

Πανέμορφο.

Θα συμφωνήσω με την ονειροπαρμένη. Αγαπημένος στίχος:
"άμα δε λιώσουμε μαζί πως θες να γίνουμ' ένα;"

Καλή συνέχεια στη ζωή σου. Προέχει να βάλεις τάξη εκεί. Εμείς θα περιμένουμε :)